Onze reis is begonnen!

17 september 2016

17 september 2016, Amsterdam - Vancouver 7697,24 km

Lieve iedereen,

Onze reis naar Canada is vandaag eindelijk begonnen!
Vanmorgen zijn we om 07:45uur vanaf Schiedam vertrokken naar Schiphol. We waren vroeg gaan rijden omdat we strenge controles verwachtte rond Schiphol maar van verscherpte controles hebben wij niets gemerkt.

Op Schiphol verliep alles erg soepel en we waren al snel door alle controles heen, en dan begint het eerste deel van de reis naar Canada; wachten op Schiphol tot dat we mogen boarden. Papa komt deze tijd altijd door met zoveel mogelijk roken (proberen alle shagjes die hij straks in het vliegtuig niet kan roken , nu in twee uur tijd te roken). Terwijl Martine, Selina en ik de winkels op Schiphol af gaan. Voor je het weet is het wachten voorbij en mogen wij het vliegtuig in!

De vlucht viel reuze mee. We hebben een goede vlucht gehad en hebben een aantal films gekeken en gelezen. En dan, na 9.5 uur vliegen zijn we er; Vancouver!!
In tegenstelling tot Miami begin van het jaar verliep alles op het vliegveld hier in Canada soepel. Na door alle controles te zijn geweest en de koffers te hebben gepakt kunnen we richting het busje naar het hotel, eindelijk! Alleen..... Die kwam maar niet... Wachten, wachten en wachten maar geen busje naar ons hotel. Martine weet toevallig dat ons hotel dicht bij een ander hotel ligt, waar wel regelmatig busjes van langs rijden om mensen op te pikken, dus zijn wij, zo badass als wij zijn in het andere busje gestapt. Dan maar een klein stukje wandelen! Inmiddels zijn we ingecheckt en zijn we wat wezen eten bij Danny's. Op dit moment is het 18:30uur bij ons en begint de vermoeidheid aardig op te spelen bij ons allen. Ik denk dat wij lekker zullen slapen vanavond! Morgen ochtend gaan we de camper op halen en dan kan onze rondreis gaan beginnen. Ik kijk er heel erg naar uit en ben zo nieuwsgierig naar wat wij alle maal gaan zien en doen.

Veel liefst,

Rosalie

1. Oma:
    18 september 2016
    hoi lieverds Wel fijn dat alle controle,s zo goed gingen heb je weer gehad Als het goed is liggen jullie nu lekker te slapen Dus straks op naar de camper en dan beginnen de spannende dingen .Geweldig dat ik mee kan genieten,.jammer van volgende week moet ik het missen Nou een heel fijne dag veel liefs oma
  2. Mama:
    18 september 2016
    Hey lieverds,
    Supercool dit en ik hoop heel veel te lezen de komende weken!! Dikke knuffel uit Schiedam xxxx