Het aftellen is begonnen!

19 augustus 2016 - Schiedam, Nederland

Lieve iedereen,

Alvast een kleine blog, nog voor dat wij vertrekken. Nu kan ik een beetje uit proberen hoe deze site werkt zodat ik straks in Canada alles bij kan houden hier! Ook gelijk een test of de mailinglijst bij jullie werkt.

Alle foto's die wij zullen plaatsen zijn te vinden onder het kopje ''foto's'' . Elk blog (reisverhaal) heeft een titel, de foto's die bij een reisverhaal horen zullen wij plaatsen in een album met de zelfde titel als het reisverhaal!

Nog een kleine maand en het is zover! Het aftellen is eindelijk begonnen.

Om de voorpret nog leuker te maken en omdat ik zo vreselijk ongeduldig/ wij er vreselijk veel zin in hebben, heb ik vandaag een aftel kalender gemaakt (zo een die kleine kinderen ook hebben als ze bijna jarig zijn).

Van de week heb ik al zo'n mooie, winddichte en regenbestendige jas gekocht voor in Canada. Die zullen wij wel nodig hebben aangezien het in september/oktober al aardig koud schijnt te kunnen zijn daar. Dit is dan ook de reden dat wij straks eenmaal aangekomen in Vancouver, als eerste richting de Rocky Mountains
zullen gaan rijden. Later in de vakantie bestaat de kans namelijk dat de wegen daar naartoe afgesloten worden ivm de sneeuwval.

Onze volgende blog zal waarschijnlijk over 4 weken zijn, de dag voor/van vertrek! wij hebben er heel erg veel zin om het allemaal bij te houden!

Tot dan!

Liefs, Rosalie

1. Joke Sauer:
    19 augustus 2016
    Heb het ontvangen. Ben heel benieuwd naar jullie avonturen.
  2. Mama:
    Zo leuk dit!
  3. Ramon:
    Ingevuld
  4. Martine:
    19 augustus 2016
    Robijntje is ook al aan het aftellen
  5. Oma:
    20 augustus 2016
    geweldig dat jullie dit gaan doen kunnen wij als thuisblijvers meegenieten succes alvast
  6. Oma bierings:
    13 september 2016
    hoop dat het ook met outlook goed komt
  7. Oma bierings:
    13 september 2016
    heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Canada zal jullie missen
  8. Oma:
    15 september 2016
    goede reis ik kijk uit naar je verhalen oma
  9. Caroline Badoux:
    17 september 2016
    suppppppppppppppppppppppppper ik ga iedere dag kijken naar jullie verhalen dikke kus